Loading...

Kako bismo osigurali pravovaljanu uslugu rješavanja problema informatičke prirode, Centar informatičke potpore ima sustav za pružanje IT podrške studentima i zaposlenicima Tehničkog veleučilišta u Zagrebu.

Koristeći dolje navedeni obrazac, ispunite sva potreba polja i pošaljite zahtjev. Zahtjev dolazi u sustav podrške Centra informatičke potpore, gdje se dodjeljuje određenoj osobi koja od tog trenutka postaje zadužena za rješavanje Vašeg problema. Prednost korištenja ovog sustava je u tome što u svakom trenutku možete znati kako napreduje rješavanje Vašeg problema. Također, ako imate dodatnih informacija vezano za Vaš problem, to možete vrlo lako navesti u svom postojećem zahtjevu.

U povratnoj email poruci biti će naveden broj Vašeg zahtjeva (Ticket) u obliku "Ticket #broj".

O nama

Osnovni zadatak Centra informatičke potpore Tehničkog veleučilišta u Zagrebu je pružanje potpore na različitim područjima informatičke infrastrukture studentima i zaposlenicima veleučilišta.

Vrijeme i mjesto

Radno vrijeme | radnim danom 08:00 - 16:00

Vrbik 8a, Zagreb
Konavoska 2, Zagreb
Avenija Većeslava Holjevca 15, Zagreb
Brozova ulica 8, Zagreb